Spektakl na podstawie dramatów Tadeusza Różewicza dotyczy tego, co nazwalibyśmy kondycją nowoczesnego (współczesnego) człowieka, tzw. „małej stabilizacji” oraz istotnych zagrożeń, jakie dla naszego „człowieczeństwa” niesie tzw. postęp technologiczny (cywilizacyjny?).
W spektaklu wykorzystywane są efekty z użyciem dymu oraz pojawia się dym papierosowy.
Występują
(w kolejności pojawiania się na scenie):
Marcelina Budz (gościnnie)
Piotr Łakomik
Krzysztof Łakomik
Agnieszka Michalik
Katarzyna Pietrzyk
Marek Wrona
Krzysztof Wnuk
Krzysztof Najbor
Kamil Joński
Dorota Ficoń
Adrianna Jerzmanowska
Dominik Piejko
oraz:
Arkadiusz Kudła, Wojciech Całka, Sławomir Łaciak, Rafał Leks
Realizatorzy
Inscenizacja, reżyseria, opracowanie tekstu – ANDRZEJ ST. DZIUK
Scenografia – Rafał Zawistowski
Kostiumy – Rafał Zawistowski, Jolanta Solska
Muzyka – Paweł Steczkowski
Choreografia – Anita Podkowa
Kierownik Produkcji – Arkadiusz Kudła
Realizacja dźwięku – Natalia Sosna
Realizacja światła – Kalamarapaxa
Premiera zamknięta – 28 listopada 2020, Scena Witkacego
Premiera online – 12 marca 2021, Scena Witkacego
*Wykorzystano fragmenty utworów Tadeusza Różewicza:
Świadkowie albo Nasza mała stabilizacja, Akt przerywany, Wyszedł z domu, Teatr Niekonsekwencji, Rajski ogródek, Co tu macie oraz Spadanie czyli o elementach wertykalnych i horyzontalnych w życiu człowieka współczesnego.
W spektaklu wykorzystano Koncert klawesynowy op. 40 cz.1 Allegro molto Henryka Mikołaja Góreckiego w wykonaniu Elżbiety Chojnackiej.
Spektakl dofinansowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego w ramach projektu Zakopiańskie Prezentacje Artystyczne PĘPEK ŚWIATA Nowy Wspaniały Świat. Science? Fiction? – PROLOG
Realizacja spektaklu została dofinansowana ze środków Fundacji ORLEN
Mecenas Wydarzenia
Dziękujemy!