Treść główna

Spektakl na podstawie dramatów Tadeusza Różewicza dotyczy tego, co nazwalibyśmy kondycją nowoczesnego (współczesnego) człowieka, tzw. „małej stabilizacji” oraz istotnych zagrożeń, jakie dla naszego „człowieczeństwa” niesie tzw. postęp technologiczny (cywilizacyjny?).

Występują

(w kolejności pojawiania się na scenie):

Joanna Banasik
Piotr Łakomik
Krzysztof Łakomik
Agnieszka Michalik
Katarzyna Pietrzyk
Marek Wrona
Krzysztof Wnuk
Krzysztof Najbor
Kamil Joński
Dorota Ficoń
Adrianna Jerzmanowska
Dominik Piejko

oraz:

Arkadiusz Kudła, Wojciech Całka, Sławomir Łaciak, Rafał Leks

Realizatorzy

Inscenizacja, reżyseria, opracowanie tekstu – ANDRZEJ ST. DZIUK
Scenografia – Rafał Zawistowski
Kostiumy – Rafał Zawistowski, Jolanta Solska
Muzyka – Paweł Steczkowski
Choreografia – Anita Podkowa
Kierownik Produkcji – Arkadiusz Kudła
Realizacja dźwięku – Natalia Sosna
Realizacja światła – Kalamarapaxa

 

Premiera zamknięta – 28 listopada 2020, Scena Witkacego
Premiera online – 12 marca 2021, Scena Witkacego

*Wykorzystano fragmenty utworów Tadeusza Różewicza:

Świadkowie albo Nasza mała stabilizacja, Akt przerywany, Wyszedł z domu, Teatr Niekonsekwencji, Rajski ogródek, Co tu macie oraz Spadanie czyli o elementach wertykalnych i horyzontalnych w życiu człowieka współczesnego.

W spektaklu wykorzystano Koncert klawesynowy op. 40 cz.1 Allegro molto Henryka Mikołaja Góreckiego w wykonaniu Elżbiety Chojnackiej.

Spektakl dofinansowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego w ramach projektu Zakopiańskie Prezentacje Artystyczne PĘPEK ŚWIATA Nowy Wspaniały Świat. Science? Fiction? – PROLOG

 

Realizacja spektaklu została dofinansowana ze środków Fundacji ORLEN

 

Mecenas Wydarzenia

Dziękujemy!

Narzędzia dodatkowe

Accessibility YouTube Instagram TripAdvisor
Odwróć kolory
Zmień rozmiar czcionki
Powrót na górę strony